Marknad

Efter en vanlig fredag i skolan drog jag och några vänner upp till marknaden på stan! Trodde jag skulle frysa ihjäl för mina fingrar var som istappar, det stack i låren och tårna gjorde ont och till slut kände jag inte dom... Kul! Varför är det alltid så fruktansvärt kallt när det är marknad?
Jag lyckades iaf stappla omkring där och köpa sockar, kola och en kokosboll! Som vanligt, då. Haha!

Nu har jag suttit framför tvn i mjukiskläder, tofflor och en filt och druckit te och ätit äckligt många kolor. Känns ändå inte som att jag har tinat upp riktigt än..
Nu är det snöstorm ute så det känns extra mysigt att sitta här inne!


Tänkte låna en bild från marknaden av Evelina men hon har visst inte bloggat än så jag hittade en bild två snöänglar istället!

Smakade just en svart lakritskola och det var bland det äckligaste jag ätit... Så nu måste jag äta en till god för att smaken ska försvinna.




Kommentarer
Postat av: jenny

Msyigt det lät...tur att jag låg under täcket istället för att gå där och frysa, men jag hade faktiskt velat köpa några remmar....



Våra fina snöänglar!

2011-02-12 @ 13:20:59
URL: http://hallongubbe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0