22.34

Förrutom att vara på stan och kolla på top model idag så har jag målat mina naglar silvriga och fått första säsongen av The O.C! har sett alla säsonger förut, och har haft dom på datorn men det försvann när jag fick en ny... Så nu har jag beställt första från cdon. Känns bra att ha ha som dvd. O.C är en sån där serie man kan se miljarder gånger utan att bli less. Det är bara så bra!!
Jag lär nog inte bli trött på ett bra tag så jag kanske ska kolla något avsnitt nu? Ja, det gör jag! Godnatt!


Kommentarer
Postat av: jenny

nån gång i mitt liv ska jag också se Oc

2011-01-11 @ 15:56:46
Postat av: Fanny

Amanda + OC = Amanda glad

2011-01-11 @ 18:41:21
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

men det kommer ju inte upp nån ny

2011-01-13 @ 16:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0