Sommar jag älskar dig













Några bilder från dom senaste dagarna som har har varit helt underbara och hur varma som helst. Har hunnit med så mycket. När jag kollar på bilderna känns vissa saker som om det var minst en vecka sen!
Dom här varma sommar dagarna har jag bla haft skolavslutning, picknickar i järnvägsparken, klassfest, cyklat upp på stan oräkniliga gånger, solat, också har jag ätit. Massor. Det är ju typ det enda man gör på sommarn!

Igår på kvällen började det blåsa. Nu är sommarvärmen borta. Nu känns det som att man lever i Kiruna igen.

Kommentarer
Postat av: Fanny

Så du lyckades få in bilderna på datorn till slut! ;)



Ja, idag var sommarvärmen definitivt borta, 6,5 grader imorse...

2011-06-13 @ 17:16:48
URL: http://fannykohberg.blogg.se/
Postat av: jenny

Jo jag tyckte iallfall att vi tog väl vara på värmen när den väl var här. Vi var ute konstant!!

2011-06-15 @ 17:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0