Bästa filmen i twilightserien so far?

Jepp! Hade inte kunnat vara bättre! Åh, den var så och den var så bra och den var så bra... Hade inte så höga förväntningar för jag tycker att fjärde boken är den sämsta. Trodde inte det kunde hända men filmen var fan bättre än boken!! Det var så fint. Och jävligt äckligt i slutet. Och så helvetes fint sen igen. Också slutade den precis så som vi ville! Och japp, jag och Fanny satt och dreglade tillsammans över Taylor hela tiden.

Haha när jag läser igenom det jag har skrivit nu så låter det så töntigt, men who cares? För just nu känner jag så, och jag är så glad bara att den var så himla bra. Har svårt att se hur den allra sista filmen ska kunna toppa den här...?


Kommentarer
Postat av: Fanny

Vi är sjutton år, men vem fan bryr sig, man får vara lite töntig ibland! :D Håller med dig iaf, han är så snyyyyyyyyyyyygg!

2011-11-19 @ 14:52:04
Postat av: jenny

nej den var superbt bra och fin och allt. Och snygga människor

2011-11-19 @ 17:10:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0