Segodag

En sån där segodag som man bara sitter inne i mjukiskläder och kollar meningslösa grejer på datorn istället för att göra något roligare. Fast Fanny Emilia och kanske jenny kommer hit om ett tag så då blir det väl rologare.

Igår var gick vi på marknaden efter skolan och tittade runt. Samma saker som varje år. Skulle köpa en mössa men kom på idag att jag glömde göra det. Gick omkring på stan ett tag också och kollade i butiker och självklart så råkade jag ju bara köpa lite saker...!! Usch, måste sluta.


Köpte den här stickade koftan på hm som jag tänkt beställa jättelänge
men nu så hittade jag den igår!


Snyggaste tshirten på jc, diesel. Också köpte jag en ny svart halsduk,
min gamla har blivit så ful.


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja, ni två är hopplösa. Men det var fina grejer!

2011-09-04 @ 11:50:22
Postat av: Fanny

Nej amanda, shopping är terapi och terapi är bra. Säger vi som ;) hehe

2011-09-04 @ 18:21:11
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0