Bra, skumt och svartvitt.

Nu har jag en HEL vecka med ledighet!! Alltså att jag inte jobbar. Känns stört egentligen för nu har jag bara jobbat hur mycket som helst de senaste veckorna. Men otroligt skönt. Att inte jobba alltså. Så nu till veckan ska och vill jag: städa mitt rum och visa er hur det ser ut, måla naglarna, träna, förhoppningsvis göra nåt kul till helgen (?) och bara ta det lugnt. Känns bra. Och hade jag inte haft tre prov att plugga på så hade det känts ännu bättre.

Igår såg jag på P3 guldgalan och kan bara säga att alla svenska artister är skumma. Alla utom dom bra.


365days
Svart och vitt. Det ska jag också ha imorgon.


Kommentarer
Postat av: jenny

Hahaha, vad kul :D Och bra att nån kan leka med mig till helgen!!

2012-01-23 @ 15:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0