Blev kanske lite sommar

Vaknade upp sjuk i morse.. Vet, Emilia och Jenny, skulle inte ha sprungit i luossabacken igår när jag kände att jag hade lite ont i halsen...!
Men iaf, vaknade halv tio efter att ha vaknat en miljon gånger och hade svinigt ont i halsen, huvudet, täppt i näsan och lite träningsvärk på det gjorde det ju inte bättre heller. Steg upp ett tag, men sen gick jag och la mig igen och vaknade halv ett! Kände mig bättre. Åt frukost ute ¨på altanen för det var visst 18 grader ute!! Fast tyckte det blev lite kallt när solen gick i moln ändå.


Kommentarer
Postat av: jenny

Ja jätteskönt väder var det!! MEn baaaajs, du får vila så du blir frisk :)<3

2012-06-17 @ 13:00:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0