Total chock

Duschade, sminkade mig, fixade håret och klädde på mig på 40 minuter idag!!! Det är jävligt mycket rekord för att vara jag som annars hade behövt typ två timmar, haha. Mer än en timme iaf. Blev fan chockad på riktigt och har gått och berättat för alla hur otroligt duktig jag var, hahaha! Är fortfarande i chock. Eller nåt. Men nu är det bevisat att jag kan faktiskt vara snabb om jag måste! Fast det är nog lite svårt att tro.




Barcelona bilder. Kommer nog lägga upp några lite då och då. För det känns inte som att ´jag nånsin kommer orka välja ut massa bilder på samma gång. Dom ligger ju så fint där i en egen mapp.


Kommentarer
Postat av: jenny

Det var fan coolt!

2012-06-15 @ 10:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0