Kläder och kläder

Har inget att göra, eller jo okej körkortsteori men orkar inteeeee. Så helvetes tråkigt. Men måste ju som, så kanske ska börja. Snart.
Men som sagt, har inget kul att göra iaf så ska jag visa vad jag fick med mig hem från Stockholm? Okej!


Klänning från hm, och en vanlig beige tshirt aktig sak från bikbok


Neonorange linne från gina som är mycket mer lysande irl, och tshirt från monki


Två tshirt/linnen (vad ska man kalla det?). Röda från zara och gråa från bikbok. Älskar den röda som känns väldigt Isabel Marant inspirerad, blir nog en favorit!


Hade precis gett upp letandet efter de perfekta jeansshortsen (hade beställt två innan jag åkte, men skickade tbk båda..), så hittade Jenny de här ovan i den sista affären vi var inne på, hm! Har aldrig sett dom förut, ska bara klippa av en cm eller två så är dom helt och hållet perfekta!

Också mina älskade Tiger of Sweden jeans!! Fast dom köpte jag på jc en dag efter att vi kom hem från sthlm, hehe... Kostar egentligen 1300, men efter lite rabatt och så, så blev dom mina för strax över 900:-


Och avslutar med mina fina från ginatricot. Plånbok och glasögonfodral.


Kommentarer
Postat av: Fanny

Snygga grejer, dog när jag såg den där röda saken...vill ju oxå ha

2012-05-01 @ 21:02:11
Postat av: jenny

Du köpte fan mycket du! :)

2012-05-01 @ 21:42:22
Postat av: mihan

snygga!

2012-05-02 @ 21:10:15
URL: http://mihanmadjids.devote.se
Postat av: SARAH CARLSTEN

Hur är det med dig idag? :)



/ http://sarahcarlstens.blogg.se

2012-05-03 @ 14:55:28
URL: http://sarahcarlstens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0