13.51

Dålig uppdatering, jag vet, men jag har som inte riktigt haft något att skriva om. Jenny och Fanny har varit i Fannys stuga, Evelina är nog i hennes stuga, och Emma... Ja Emma var är du? Känns som att jag inte har haft någon kontakt med dig på hela sommarn. Fast det har jag ju i för sig... Okej nu vet jag inte riktigt vad jag skriver, har inget viktigt att skriva nu heller :)
Har blívit medlem i facebook för någon dag sedan, har nog inte lärt mig allt ännu, men det kommer!

Förresten så har det varit väldigt bra väder här i Kiruna de senaste dagarna, så jag har solat på vår altan.

Nu kom jag på varför jag skulle skriva det här inlägget!
Robert Patinson har blivit framröstad till världens sexigaste man! Vet inte vad jag ska tycka om det... Aja, Jenny är nog glad nu i alla fall! 

                                 

Kram Amanda


Kommentarer
Postat av: jenny

VAH HAR HAN! Hur vet du det? Ligger jag efter på nåt sätt? Jävlar, jiiiiiiiiiiho, han förtjänade den titeln om man säger så! <3

2009-08-06 @ 14:55:56
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Fanny

Öhömm....jag vet inte heller vad jag ska säga om det...för det är han ju då INTE!!

2009-08-09 @ 21:52:59
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0