Godmorgon!

Vaknade klockan sex idag och var ganska så trött. Sedan har jag stressat hela morgonen till ca tjugo över sju då det kom ett sms från Evelinan att vi hade sovmorgon till halv nio idag! Hur kunde jag glömma det? Eller ja, det är ju i för sig inte så konstigt eftersom jag alltid glömmer sådana saker...

I Lannis har jag inte gjort så mycket i helg. Har rensat lingon, och läst Twilight. Åh, den är så bra nu! Jag hade glömt hur bra den faktiskt var! Första boken är ändå bäst, den är som speciell på något sätt.



Hade tänkt måla naglarna, men ser att jag måste fara iväg och möta E och J om tio minuter, så det får bli efter skolan!

Ses senare!

Kommentarer
Postat av: jenny

Haha kul att du upptäckte det då! :)

2009-09-07 @ 15:50:39
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: julia

:) jag har varit i skolan och bara tagit det lugnt! själv då?

2009-09-07 @ 17:35:22
URL: http://juliett.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0