Klassresa - Stockholm/Gotland

Igår kom jag hem med tåget från Stockholm! Jag åkte på klassresa förra lördagen. Vi åkte till Sthlm med nattåget och därifrån till Gotland med färja. I Visby cyklade vi till Kneippbyn där vi bodde i små stugor till torsdag då vi tog färjan tillbaka till Sthlm och sedan tåget hem till Kiruna.

Det var i alla fall jätteroligt och shoppat i Visby och Stockholm har jag gjort! Här kommer några bilder på vad jag har köpt:











Klänning: Gina Tricot
Linne, shorts och strumpbyxor: H&M
Mönstrat linne: Carlings
Kofta: BikBok
Tröja: KappAhl
Skor: Din Sko

+ några småsaker.

Nu sitter jag och väntar på att Fanny och Jenny ska komma! Vi kanske ser Avatar, jag har inte sett den än... Vi får se hur vi gör!
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: jenny

hej amanda, kul att du har kommit hem igen :D Ja, känns lite konstigt att kommentera när jag sotter hemma hos dej D: Men svinsnygga saker spec skorna mums !

2010-06-05 @ 18:48:19
Postat av: Fanny

Åh, du hade köpt himla fina grejer, hurrudu! ;) Dina skor var jättefina :)

2010-06-08 @ 15:47:51
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0