Skor

Förlåt Jenny!! Jag har inte glömt, men jag orkade faktiskt inte fota skorna igår (bilden på min tröja var en gammal bild) eftersom jag hade feber + att jag var lat som vanligt... Hehe.



Köpta på Skopunkten för ungefär en vecka sedan. Endast 89 kronor! Tycker de passar bäst till hösten med svarta strumpbyxor eller leggings. Men självklart ska jag använda dom nu till våren också! :)

Idag mår jag bättre förresten, men känner mig inte riktigt helt frisk än. På måndag tycker jag att jag ska vara helt frisk för då börjar jag, Jenny och Fanny åka skidor! Tror jag då i alla fall.
Kram♥

Kommentarer
Postat av: jenny

Jadå, redan imorn om din sjukdom tillåter och även så väder och vind!



Superniciga skor hurrdu :D

2010-03-07 @ 00:04:33
URL: http://hallongubbe.blogg.se/
Postat av: Alva

Åhh, vilka fina!:D

2010-03-14 @ 18:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0