Hello

Sitter här och äter en macka och lite yoghurt i väntan på middagen. Hehe..
Måndag idag då óch det hände väl inte mer än vanligt i skolan idag. På hålet satt jag, Jenny, Fanny, Rebecca, Emilia och Petter och pratade om livet, döden, ödet och allmänt konstiga tankar.

Senare idag ska jag och vänner åka upp på stan och göra en väldigt rolig men läskig grej - enligt mig! Ska prova tidsinställa ett inlägg på kul och berätta då vad det är för nåt och se om det funkar!


Jag fotade den här bilden 11e oktober när jag gick till bussen på morgonen! Sjukt egentligen att det har hunnit komma så mycket snö och att det har blivit så mörkt nu på inte ens 20 dagar!

Kommentarer
Postat av: jenny

Nu äre mörkt mörkt mörkt och snösnösnö. Men inte så farligt kallt tack och lov! Peppar peppar...

2010-10-26 @ 14:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0