Nya Gallerian

Hello. Lite sådär smådålig på att uppdatera bloggen men har man sommerlov så har man. Ska iväg och se bio om ett tag! Jag saknar dig ska vi se, spännande eftersom alla verkar tycka den är så bra! Förbereder mig på att gråta.

Annars så ja... Ja idag var vi på stan också och jag köpte världens mysigaste poncho från Lindex och en tröja på H&M. Ja förrewsten så har Kiruna fått hm nu om nån har missat det! Nya Gallerian öppnades i torsdags. Bilder från invigningen:


låång kö


Emilia och Rebecca stod och köade i evigheter för att vara bland dom
100 första och få presentkort.


jag och Jenny stod och köade i typ en kvart och hann ändå få
presentkort på hm!

Nu ser jag ju att jag måste skynda mig helt plötsligt. So long

Kommentarer
Postat av: jenny

HAhah gillar den där bilden extremt mkt!

2011-08-25 @ 18:38:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0