Oj, här var man bra på att blogga

Nu sitter jag och väntar på att någon som börjar på F eller J ska ha ätit färdigt så dom kan komma hit! För en gångs skull är det inte jag som är sist, och imorse var jag också snabbt klar och färdig ett bra tag innan vi skulle på stan. Vad är det som händer här? Haha!

Jag har inte s¨å mycket mer roligt att skriva om än att det har varit -30 heeela veckan! Men idag blev jag helt chockad när jag såg att det bara var -10 när jag vaknade! Coolt.

Kollar nu på bilder från när jag hade blont hår! Det känns så konstigt att jag har haft det, känns som att jag alltid har haft brunt.




Kommentarer
Postat av: jenny

Åh vilka fina bilder! Det är då fint med blont, men du passar jättebra i brunt också! :)

2011-02-20 @ 13:35:31
Postat av: Fanny

Gulligt! Du passar så bra i brunt, det är som att du borde vara brunett egentligen ;)fast blont passar du ju oxå i

2011-02-22 @ 18:07:55
URL: http://fannykohberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0