Mitt höstlov

Det allra mesta av höstlovet har bestått av jobb, jobb och ännu mera jobb. I fredags var killer-dagen när jag jobbade från åtta till halv åtta... Känner att jag inte har hunnit vila typ något alls, hela kroppen känns helt slut. Men jag har tjänat pengar iaf!

Men på kvällarna och de dagar jag inte har jobbat har jag bla varit på stan, ätit lunch på safari, haft hemma-spa, ätit på thai, hängt i Fannys rum, haft O.C och GossipGirl marathon...












Nu ska jag fixa mig inför ännu en jobbdag på Kupolgrillen! See ya

Kommentarer
Postat av: jenny

Hihi snygga bilder :)

2011-11-06 @ 16:57:07
Postat av: Fanny

Vackra bilder från ett allt för kort lov!

2011-11-07 @ 17:15:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0