What makes you beautiful

Har inte haft riktigt lust att blogga men idag tänkte jag att jag skulle börja igen och visa massa bilder från veckan som gått och bara därför så går det inte att föra över bilder från kameran... Hatar när det blir så ibland!

Varit och tränat och har precis duschat och nu sitter jag och äter yoghurt med müsli! Tänkte ju att jag skulle göra lite fysik idag men tror jag hoppar det idag.

Har som sagt inga bilder så visar en av mina favorit låtar just nu. Man blir så glad av att lyssna (och se..) på den!  Haha!


Kommentarer
Postat av: Rebban

Så heta att jag dör!

2011-10-24 @ 23:21:58
Postat av: Fanny

Jag älskar låten.

2011-10-26 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0