Sticks and stones

Haha jaa, här var man bra på att blogga!
Den här helgen sög. Har typ bara jobbat. Och nu är jag jävligt less...

Förra helgen var då en miljon gånger bättre!! Den var bäst. En 18års fest på fredag och en på lördag, och det var så kuuul! Mindre kul att stiga upp rätt tidigt på söndagen och jobba heldag dock. Kändes som värsta dan nånsin då.

Och jag har typ inga bilder alls. Dom få jag har på mobilen från förra helgen går inte att föra över till datorn för det har blivit nåt fel..


Snygg bild från den tiden jag inte hade börjat måla mina ögonbryn än


Kommentarer
Postat av: Fanny

tycker tvärt om, den här helgen var mkt bättre...hehe

2012-02-21 @ 19:29:39
Postat av: jenny

Hahaha snygg bild!!

2012-02-21 @ 21:26:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0